V sobotu 2. listopadu proběhla mohutná oslava naší plnoletosti !!
Multimediaexpo.cz je již 18 let na českém internetu !!
V tiskové zprávě k 18. narozeninám brzy najdete nové a zásadní informace.

Soubor:Skoda-vos-l.jpg

Z Multimediaexpo.cz

(Rozdíly mezi verzemi)
(MW1.15-Fotografie)
(Doplnění textu)
 
Řádka 1: Řádka 1:
-
MW1.15-Fotografie
+
Fotografie + Description: Škoda VOS-L im Museum in Mlada Boleslav, Viertakt-Ottomotor von PRAGA, 5190 cm³, 110 kW bei 4000 /s, Getriebe 4+1, Höchstgeschwindigkeit 115 km/h
 +
* Italiano: Skoda VOS-L Limousine del 1950, appartenuta al presidente Klement Gottwald. La Skoda VOS-L (Vládní Osobní Speciál - Lehký) Limousine fu costruita dal 1950 al 1952 in 107 esemplari, esclusivamente destinati ad alte personalità politiche cecoslovacche. Veniva realizzata su autotelaio Tatra, con motore da autocarro Praga, esacilindrico 4 tempi di 5.190 cm3, opportunamente modificato per raggiungere la potenza di 88 kW a 3.500 giri/min per una velocità max di 100 km/h, poi portata a 110 kW a 4.000 giri/min con velocità max di 115 km/h, nella seconda serie. Il cambio è a 4 marce più retromarcia.
 +
* Date: 8 August 2007
 +
* Author: Ralf Roletschek
 +
 
 +
+ pochází z Wikimedia Commons, kde má status – Creative Commons Attribution-Share Alike 3.0 Unported license.
 +
 
 +
[[Kategorie:CC fotografie]]
 +
[[Kategorie:Škoda vehicles]]

Aktuální verze z 17. 11. 2015, 12:17

Fotografie + Description: Škoda VOS-L im Museum in Mlada Boleslav, Viertakt-Ottomotor von PRAGA, 5190 cm³, 110 kW bei 4000 /s, Getriebe 4+1, Höchstgeschwindigkeit 115 km/h

  • Italiano: Skoda VOS-L Limousine del 1950, appartenuta al presidente Klement Gottwald. La Skoda VOS-L (Vládní Osobní Speciál - Lehký) Limousine fu costruita dal 1950 al 1952 in 107 esemplari, esclusivamente destinati ad alte personalità politiche cecoslovacche. Veniva realizzata su autotelaio Tatra, con motore da autocarro Praga, esacilindrico 4 tempi di 5.190 cm3, opportunamente modificato per raggiungere la potenza di 88 kW a 3.500 giri/min per una velocità max di 100 km/h, poi portata a 110 kW a 4.000 giri/min con velocità max di 115 km/h, nella seconda serie. Il cambio è a 4 marce più retromarcia.
  • Date: 8 August 2007
  • Author: Ralf Roletschek

+ pochází z Wikimedia Commons, kde má status – Creative Commons Attribution-Share Alike 3.0 Unported license.

Historie souboru

Kliknutím na datum a čas se zobrazí tehdejší verze souboru.

Datum a časNáhledRozměryUživatelKomentář
současná13. 4. 2014, 13:11Náhled verze z 13. 4. 2014, 13:111 066×654 (517 kB)Sysop (diskuse | příspěvky) (MW1.15-Fotografie)

Na soubor odkazuje tato stránka:

Metadata