Multimediaexpo.cz je již 18 let na českém internetu !!
V tiskové zprávě k 18. narozeninám brzy najdete nové a zásadní informace.
Šablona:Článek dne HL/2022/01
Z Multimediaexpo.cz
(+ Aktualizace) |
(++) |
||
Řádka 5: | Řádka 5: | ||
Mafia II využívá The Illusion Engine, který v 2K Czech vyrobili přímo pro potřeby hry. S jeho pomocí se dle slov vývojářů úspěšně daří minimalizovat hadwarové nároky hry, aniž by tím trpěla kvalita grafického zpracování. O demolici modelů se stará technologie NVIDIA [[PhysX]], která hráči dovoluje zdemolovat karosérii (nejen svého) auta či rozstřílet sklo, přičemž veškerý tento typ [[Fyzika|fyziky]] působí značně realisticky. | Mafia II využívá The Illusion Engine, který v 2K Czech vyrobili přímo pro potřeby hry. S jeho pomocí se dle slov vývojářů úspěšně daří minimalizovat hadwarové nároky hry, aniž by tím trpěla kvalita grafického zpracování. O demolici modelů se stará technologie NVIDIA [[PhysX]], která hráči dovoluje zdemolovat karosérii (nejen svého) auta či rozstřílet sklo, přičemž veškerý tento typ [[Fyzika|fyziky]] působí značně realisticky. | ||
- | Oproti [[Mafia: The City of Lost Heaven|prvnímu dílu]] je v pokračování zastoupeno automatické obnovování zdraví. Podle hráčem nastavené obtížnosti se pak bude odvíjet, do jaké míry se při zranění hráčovo zdraví obnoví. Ve hře je možné se po stisku klávesy skrýt za okolními předměty a z úkrytu střílet. Nevýhodou je, že ve hře není "volná jízda" (jako v [[Mafia: The City of Lost Heaven]]), takže si města musíte užít během příběhu. | + | Oproti [[Mafia: The City of Lost Heaven|prvnímu dílu]] je v pokračování zastoupeno automatické obnovování zdraví. Podle hráčem nastavené obtížnosti se pak bude odvíjet, do jaké míry se při zranění hráčovo zdraví obnoví. Ve hře je možné se po stisku klávesy skrýt za okolními předměty a z úkrytu střílet. Nevýhodou je, že ve hře není "volná jízda" {{Nowrap|(jako v [[Mafia: The City of Lost Heaven]])}}, takže si města musíte užít během příběhu. |
- | Většinu aut lze různě upravovat – měnit laky, kola, motory, ráfky | + | Většinu aut lze různě upravovat – měnit laky, kola, motory, ráfky nebo tuning. V kompletní verzi hry (Mafia II: Director’s Cut) lze ještě přemalovat vzor a nebo přidat [[Turbodmychadlo]]. Vozidla jsou z různých období (předválečná, válečná a poválečná). |
<noinclude>[[Kategorie:Článek DNE]]</noinclude> | <noinclude>[[Kategorie:Článek DNE]]</noinclude> |
Verze z 18. 1. 2022, 13:55
Mafia II nebo Mafia 2 je pokračování 3D akční počítačové hry Mafia: The City of Lost Heaven, vydané roku 2002. Její vývoj byl oznámen 21. srpna 2007, na herní výstavě Leipzig Games Convention. Hra byla vydána 27. srpna 2010 v Evropě a 24. srpna v Severní Americe. Vývojářem je 2K Czech (dříve Illusion Softworks). Hra je určená pro Mac OS X, PlayStation 3, Windows a Xbox 360.
Mafia II využívá The Illusion Engine, který v 2K Czech vyrobili přímo pro potřeby hry. S jeho pomocí se dle slov vývojářů úspěšně daří minimalizovat hadwarové nároky hry, aniž by tím trpěla kvalita grafického zpracování. O demolici modelů se stará technologie NVIDIA PhysX, která hráči dovoluje zdemolovat karosérii (nejen svého) auta či rozstřílet sklo, přičemž veškerý tento typ fyziky působí značně realisticky.
Oproti prvnímu dílu je v pokračování zastoupeno automatické obnovování zdraví. Podle hráčem nastavené obtížnosti se pak bude odvíjet, do jaké míry se při zranění hráčovo zdraví obnoví. Ve hře je možné se po stisku klávesy skrýt za okolními předměty a z úkrytu střílet. Nevýhodou je, že ve hře není "volná jízda" (jako v Mafia: The City of Lost Heaven), takže si města musíte užít během příběhu.
Většinu aut lze různě upravovat – měnit laky, kola, motory, ráfky nebo tuning. V kompletní verzi hry (Mafia II: Director’s Cut) lze ještě přemalovat vzor a nebo přidat Turbodmychadlo. Vozidla jsou z různých období (předválečná, válečná a poválečná).