V sobotu 2. listopadu proběhla mohutná oslava naší plnoletosti !!
Multimediaexpo.cz je již 18 let na českém internetu !!

Šablona:Článek dne/2018/39

Z Multimediaexpo.cz

(Rozdíly mezi verzemi)
(+ Aktualizace)
m (Nahrazení textu „<noinclude>Kategorie:Článek DNE</noinclude>“ textem „<noinclude>Kategorie:Archiv Článků DNE</noinclude>“)
 
(Nejsou zobrazeny 4 mezilehlé verze.)
Řádka 3: Řádka 3:
'''[[Far Cry 2]]''' je [[First-person shooter|FPS]] hra vyvinutá montrealskou pobočkou společnosti Ubisoft Entertainment. Byla vydána 21. října [[2008]] v Severní Americe a 23. října [[2008]] v Evropě a Austrálii. V Česku hra vyšla 21. listopadu téhož roku. Vývojáři původní hry, Crytek, nebyli zapojeni do vývoje Far Cry 2. Crytek začal vytvářet [[Crysis]] a Ubisoftu zbyla licence na [[Far Cry]] a proto začal vytvářet pokračování.
'''[[Far Cry 2]]''' je [[First-person shooter|FPS]] hra vyvinutá montrealskou pobočkou společnosti Ubisoft Entertainment. Byla vydána 21. října [[2008]] v Severní Americe a 23. října [[2008]] v Evropě a Austrálii. V Česku hra vyšla 21. listopadu téhož roku. Vývojáři původní hry, Crytek, nebyli zapojeni do vývoje Far Cry 2. Crytek začal vytvářet [[Crysis]] a Ubisoftu zbyla licence na [[Far Cry]] a proto začal vytvářet pokračování.
-
Far Cry 2 opustí science fiction aspekty svého předchůdce ve prospěch více realistickému zážitku. Hra se odehrává v roce [[2008]] v malém, fiktivním státě. Vláda nedávno padla, a vznikly dvě frakce soupeřící o nadvládu. Na válku se Spojenou frontou pro osvobození a práci (UFLL, vedená Addiem Mbantuwem, bývalým vůdcem opozice) se chystá Aliance pro populární odpor (APR, vedená Oliverem Tambossou, náčelníkem štábu pro bývalou vládou). Obě strany tvrdí že jim jde o dobro národa ale ukázaly jen bezohlednost, zabíjení a chamtivost. Obě strany si najaly mnohé zahraniční žoldáky, aby zvýšili své síly během konfliktu. Nedávné vyčerpání národních diamantových dolů uvrhlo stát do dalších problémů, obě strany opouštějí cizí žoldáci.
+
Far Cry 2 opustí science fiction aspekty svého předchůdce ve prospěch více realistickému zážitku. Hra se odehrává v roce [[2008]] v malém, fiktivním státě. Vláda nedávno padla, a vznikly dvě frakce soupeřící o nadvládu. Na válku se Spojenou frontou pro osvobození a práci (UFLL) se chystá Aliance pro populární odpor (APR). Obě strany tvrdí že jim jde o dobro národa ale ukázaly jen bezohlednost, zabíjení a chamtivost. Obě strany si najaly mnohé zahraniční žoldáky, aby zvýšili své síly během konfliktu. Nedávné vyčerpání národních diamantových dolů uvrhlo stát do dalších problémů.
Když dostanete úkol zabít Leona Gakumbu v Goka Falls, bude vám jasné, že jdete do předposlední mise v severní oblasti. Jakmile Leona Gakumbu zabijete frakce APR zahájí mohutnou ofenzívu a&nbsp;zároveň se pokusí zavraždit všechny nepohodlné svědky. Primárně vás a všechny vaše přátele v&nbsp;baru. Poslední misí na severu je rychlá vražda Prospera Kouassiho a přesun do městečka Sefapane, kde dostanete první úkoly na jihu.
Když dostanete úkol zabít Leona Gakumbu v Goka Falls, bude vám jasné, že jdete do předposlední mise v severní oblasti. Jakmile Leona Gakumbu zabijete frakce APR zahájí mohutnou ofenzívu a&nbsp;zároveň se pokusí zavraždit všechny nepohodlné svědky. Primárně vás a všechny vaše přátele v&nbsp;baru. Poslední misí na severu je rychlá vražda Prospera Kouassiho a přesun do městečka Sefapane, kde dostanete první úkoly na jihu.
Řádka 9: Řádka 9:
Cílem hráče je najít a zavraždit Šakala – obchodníka se zbraněmi, který prodává zbraně pro obě strany konfliktu. Hráč musí pro splnění tohoto cíle použít všechny prostředky. Přitom je poměrně paradoxní, že Šakal vás neustále sleduje a opakovaně víceméně pomáhá. Hned na začátku vás nezabije, když ležíte na hotelovém pokoji v&nbsp;záchvatu [[malárie]] a během exodu ze severní oblasti do jižní vás dokonce částečně vyléčí a dělá chvilku příjemnou společnost. Šakal dokáže být&nbsp;docela sympatickým chlápkem.
Cílem hráče je najít a zavraždit Šakala – obchodníka se zbraněmi, který prodává zbraně pro obě strany konfliktu. Hráč musí pro splnění tohoto cíle použít všechny prostředky. Přitom je poměrně paradoxní, že Šakal vás neustále sleduje a opakovaně víceméně pomáhá. Hned na začátku vás nezabije, když ležíte na hotelovém pokoji v&nbsp;záchvatu [[malárie]] a během exodu ze severní oblasti do jižní vás dokonce částečně vyléčí a dělá chvilku příjemnou společnost. Šakal dokáže být&nbsp;docela sympatickým chlápkem.
-
Příběh má otevřený konec. Hrdina může plnit úkoly pro jednu či více frakcí podle toho jak to uzná za vhodné, rychlostí a v pořadí jaké si hráč se určí, může si vybrat z celé řady vozidel, k dostání se na místo jeho zájmu. Hráč může hrát styly od bezhlavých útoků až po tichý stealth postup. Hra se odehrává v rozlehlé africké krajině, terén se&nbsp;pohybuje v&nbsp;rozmezí mezi savanou a&nbsp;[[Džungle|džunglí]]. Velikost herní plochy je 50 km<sup>2</sup>. Ve hře je&nbsp;značně dynamický systém počasí, se systémem „den-noc“ a různé povětrnostní podmínky, jako jsou bouře a silné větry. V denní době také ovlivňuje chování [[Umělá inteligence|AI]], pokud jde o jeho ostražitost a agresivitu. V noci je lehčí přepadnout vojáky, ale vojáci vás pronásledují mnohem agresivněji než ve dne. Jedna minuta v&nbsp;reálném čase je pět minut ve hře.
+
Příběh má otevřený konec. Hrdina může plnit úkoly pro jednu či více frakcí podle toho jak to uzná za vhodné, rychlostí a v pořadí jaké si hráč se určí, může si vybrat z celé řady vozidel, k dostání se na místo jeho zájmu. Hráč může hrát styly od bezhlavých útoků až po tichý stealth postup. Hra se odehrává v rozlehlé africké krajině, terén se&nbsp;pohybuje v&nbsp;rozmezí mezi savanou a&nbsp;[[Džungle|džunglí]]. Velikost herní plochy je 50 km<sup>2</sup>. Ve hře je&nbsp;značně dynamický systém počasí, se systémem „den-noc“ a různé povětrnostní podmínky, jako jsou bouře a silné větry. V denní době také ovlivňuje chování [[Umělá inteligence|AI]], pokud jde o jeho ostražitost a agresivitu. V noci je lehčí přepadnout vojáky, ale vojáci vás pronásledují mnohem agresivněji než ve dne. Jedna minuta v&nbsp;reálném čase je pět minut ve hře. Pravděpodobně nejkrásnějším místem celé hry je Dogon&nbsp;Village v&nbsp;jižní&nbsp;oblasti.
-
Pravděpodobně nejkrásnějším místem celé hry je Dogon&nbsp;Village v&nbsp;jižní oblasti (BOWA-SEKO).
+
Hra má značně realistické vlastnosti. Snaží se&nbsp;o&nbsp;realistickou [[Fyzika|fyziku]] a má degradaci zbraní a dynamický systém počasí. Hra pracuje s&nbsp;jednotlivými typy materiálů. Třeba dřevěný plot nikomu, během střílení, nenabídne efektivní úkryt. Každý vážně zraněný nepřítel se&nbsp;umí odplížit, ukrýt a&nbsp;ještě se&nbsp;bránit pistolí. Navíc hráč může využívat kapesní navigační systém, který si postava dává do každého dopravního prostředku.
-
 
+
Ve&nbsp;FarCry 2 je&nbsp;několik druhů volně žijících živočichů africké přírody, které mohou odvrátit pozornost nepřítele.
-
Hra má značně realistické vlastnosti, snaží o&nbsp;realistickou [[Fyzika|fyziku]] a má degradaci zbraní a dynamický systém počasí. Hra pracuje s&nbsp;jednotlivými typy materiálů. Třeba dřevěný plot nikomu, během střílení, nenabídne efektivní úkryt. Každý vážně zraněný nepřítel se&nbsp;umí odplížit, ukrýt a&nbsp;ještě se&nbsp;bránit pistolí. Pokud se delší dobu nic neděje, začnete si prohlížet svou aktuální zbraň. Navíc hráč může využívat kapesní navigační systém, který si postava dává do každého dopravního prostředku. Když je hráč blízko smrti, musí provést první pomoc, například, musí vyndat kulky z těla, když ho zasáhnou kulky nebo uhasit na sobě oheň. Poškození vozidla je řešeno podobně. Hráče také trápí [[malárie]]. Každých 30 až 40 minut v reálném čase, hráč musí vzít pilulku za účelem boje s následky nemoci. Pokud hráč vyčerpá léky, musí udělat jednoduchou misi s&nbsp;cílem získat více léků. Hráčova reputace se stále zvyšuje a zvyšuje, a&nbsp;proto je stále těžší získat léky.
+
<noinclude>[[Kategorie:Archiv Článků DNE]]</noinclude>
-
 
+
-
Ve FarCry 2 je několik druhů volně žijících živočichů africké přírody, se kterými může setkat ve hře, a jsou schopny odvrátit pozornost nepřítele, jakož i jejich povědomí o přítomnosti hráče. Všechna velká zvířata ve hře jsou pasoucí se&nbsp;býložravci.
+
-
<noinclude>[[Kategorie:Článek DNE]]</noinclude>
+

Aktuální verze z 5. 1. 2020, 19:41

Hlavní menu hry Far Cry 2

Far Cry 2 je FPS hra vyvinutá montrealskou pobočkou společnosti Ubisoft Entertainment. Byla vydána 21. října 2008 v Severní Americe a 23. října 2008 v Evropě a Austrálii. V Česku hra vyšla 21. listopadu téhož roku. Vývojáři původní hry, Crytek, nebyli zapojeni do vývoje Far Cry 2. Crytek začal vytvářet Crysis a Ubisoftu zbyla licence na Far Cry a proto začal vytvářet pokračování.

Far Cry 2 opustí science fiction aspekty svého předchůdce ve prospěch více realistickému zážitku. Hra se odehrává v roce 2008 v malém, fiktivním státě. Vláda nedávno padla, a vznikly dvě frakce soupeřící o nadvládu. Na válku se Spojenou frontou pro osvobození a práci (UFLL) se chystá Aliance pro populární odpor (APR). Obě strany tvrdí že jim jde o dobro národa ale ukázaly jen bezohlednost, zabíjení a chamtivost. Obě strany si najaly mnohé zahraniční žoldáky, aby zvýšili své síly během konfliktu. Nedávné vyčerpání národních diamantových dolů uvrhlo stát do dalších problémů.

Když dostanete úkol zabít Leona Gakumbu v Goka Falls, bude vám jasné, že jdete do předposlední mise v severní oblasti. Jakmile Leona Gakumbu zabijete frakce APR zahájí mohutnou ofenzívu a zároveň se pokusí zavraždit všechny nepohodlné svědky. Primárně vás a všechny vaše přátele v baru. Poslední misí na severu je rychlá vražda Prospera Kouassiho a přesun do městečka Sefapane, kde dostanete první úkoly na jihu.

Cílem hráče je najít a zavraždit Šakala – obchodníka se zbraněmi, který prodává zbraně pro obě strany konfliktu. Hráč musí pro splnění tohoto cíle použít všechny prostředky. Přitom je poměrně paradoxní, že Šakal vás neustále sleduje a opakovaně víceméně pomáhá. Hned na začátku vás nezabije, když ležíte na hotelovém pokoji v záchvatu malárie a během exodu ze severní oblasti do jižní vás dokonce částečně vyléčí a dělá chvilku příjemnou společnost. Šakal dokáže být docela sympatickým chlápkem.

Příběh má otevřený konec. Hrdina může plnit úkoly pro jednu či více frakcí podle toho jak to uzná za vhodné, rychlostí a v pořadí jaké si hráč se určí, může si vybrat z celé řady vozidel, k dostání se na místo jeho zájmu. Hráč může hrát styly od bezhlavých útoků až po tichý stealth postup. Hra se odehrává v rozlehlé africké krajině, terén se pohybuje v rozmezí mezi savanou a džunglí. Velikost herní plochy je 50 km2. Ve hře je značně dynamický systém počasí, se systémem „den-noc“ a různé povětrnostní podmínky, jako jsou bouře a silné větry. V denní době také ovlivňuje chování AI, pokud jde o jeho ostražitost a agresivitu. V noci je lehčí přepadnout vojáky, ale vojáci vás pronásledují mnohem agresivněji než ve dne. Jedna minuta v reálném čase je pět minut ve hře. Pravděpodobně nejkrásnějším místem celé hry je Dogon Village v jižní oblasti.

Hra má značně realistické vlastnosti. Snaží se o realistickou fyziku a má degradaci zbraní a dynamický systém počasí. Hra pracuje s jednotlivými typy materiálů. Třeba dřevěný plot nikomu, během střílení, nenabídne efektivní úkryt. Každý vážně zraněný nepřítel se umí odplížit, ukrýt a ještě se bránit pistolí. Navíc hráč může využívat kapesní navigační systém, který si postava dává do každého dopravního prostředku. Ve FarCry 2 je několik druhů volně žijících živočichů africké přírody, které mohou odvrátit pozornost nepřítele.